شعار انتخاباتی دکتر رضائی

Loading

تحول صنعتی، فرهنگ اجتماعی، معیشت پایه

دکتر رضا رضایی انتخابات

درباره هریک از شعارها در بخش های مختلف سایت توضیح داده شد درباره تحقق هریک از شعارها در اینجا خلاصه عرض میکنم:

تحول صنعتی با ایجاد کارخانه های متعدد در منطقه شاهراه حیاتی دهلی سنپطرزبورگ که ناحیه ما باشد این محصولات به آسیای میانه و اروپا و روسیه صادر میشوند. طرح احیا کارخانه نساجی با جدیت پیگیری میشود و احداث کارخانه قطعات خودرو مونتاژی در بهشهر و مخصولات غذایی نوشیدنی ها جهت صادرات از طریق بندرامیرآباد مانند آب معدنی و آب میوه و عصاره ها.

درباره معیشت پایه مهمترین اقدام ایجاد پول حلال از جنس میگروگرمطلا به اختصار مگط است که در سطح ملی انجام میشود با تحقق این هدف افت عمدی پول متوقف میشود. همینطور بیمه بازشستگی همگانی و اجباری بیمه سالمندی بالای 80 سال و بیمه دندان اجباری و توجه به خانواده های آسیب پذیر با تشکیل کمیته های مردمی متعدد. معیشت پایه در اروپا به حداقل نیازهای اولیه زندگی گفته میشود یعنی دولت موظف است برای همه مسکن و درمان و بازنشستگی را تامین کند. در ایران با قانون هر شناسنامه یک مسکن جلوی مافیای بازار مسکن گرفته میشود.

ارتقا فرهنگ اجتماعی مهمترین نیاز کشور است چون بیش از یک دهه در آلمان زندگی کرده ام به این تفاوت های ظریف آگاه هستیم و دنبال آموزش و ارتقا فرهنگ اجتماعی هستم طوری که مردم منطقه ما الگو برای دیگر شهرهای ایران شوند حتی بهتر از اروپا!

این موضوع خیلی بحث مفصل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *